Przejdź do treści

PKO Bank Polski Partnerem + Forum Wizja Rozwoju

PKO Bank Polski rozumie potrzeby Polaków, polskich firm i samorządów. Jego strategia jest ściśle związana z rozwojem gospodarczym kraju. Realizując misję „Wspieramy rozwój Polski i Polaków” bank konsekwentnie dostarcza klientom nowoczesne rozwiązania finansowe adekwatne do ich potrzeb i ambicji zwiększając jednocześnie skalę biznesu i wypracowując najwyższe w sektorze zyski. Podstawowy kierunek zmiany modelu biznesowego wyznacza cyfryzacja życia społecznego i jej konsekwencje dla klientów Banku oraz dla całej polskiej gospodarki.

 

Koncentrując się na potrzebach i oczekiwaniach klientów Bank intensywnie rozwija produkty i kanały elektroniczne, w tym aplikację mobilną IKO, którą aktywowało ponad 2,6 mln klientów. Została ona uznana za najlepszą na świecie w prestiżowym rankingu aplikacji bankowych brytyjskiego Retail Banker International obejmującym banki z całego świata.

 

PKO Bank Polski jest solidnym partnerem e-administracji. Milionom obywateli i firm otworzył wygodny, dostęp do korzystania z usług administracji publicznej poprzez serwisy bankowości internetowej. Obecnie poprzez bankowość elektroniczną iPKO Bank umożliwia złożenie wniosku w programie „Rodzina 500+”, założenie profilu na PUE ZUS, Profilu Zaufanego (eGO), rozliczenie podatku PIT oraz rejestrację firmy w CEIDG.

 

PKO Bank Polski ma własny program akceleracyjny – „Let’s Fintech with PKO Bank Polski!”, do którego trwa ciągły nabór start-upów i Fintech-ów. W jego ramach wspieramy pomysły oferujące nowatorskie podejście do tradycyjnych rozwiązań finansowych.

 

Jako pierwsza polska instytucja finansowa we współpracy ze start-upem Coinfirm PKO Bank Polski rozpoczął test innowacyjnego rozwiązania w technologii blockchain, a teraz wdraża ją do potwierdzania autentyczności dokumentów udostępnianych klientom.